Dobrý den, proč mi Ticketportal ukazuje volno jen v určitých sektorech a třeba S-ko zobrazuje jako obsazené všechno. Tomu, že by byly ty sektory vyprodané opravdu nevěřím. Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den, v nejbližší době by měly být sektory za brankou v Ticketportalu zpřístupněny také, tak poprosíme o chviličku strpení a omlouváme se za případné potíže.
Ptejte se
Formulář dotazu
László (lacoi@seznam.cz)
20.2.2017
Honza
17.2.2017
Dobrý den, na kdy se plánuje další darování krve se zbrojovkou?
Odpověď:
Dobrý den, další darování by mělo proběhnout 21. března. Podrobnější info zveřejníme s blížícím se datem akce na webu.
Odpověď:
Dobrý den, další darování by mělo proběhnout 21. března. Podrobnější info zveřejníme s blížícím se datem akce na webu.
M
14.2.2017
Dobrý den, a jak to vypadá s Michalem Škodou?Je už jasné, že zůstane anebo ještě může v zimě někam odejít?
Odpověď:
Dobrý den, jasno zatím stále není (viz web).
Odpověď:
Dobrý den, jasno zatím stále není (viz web).
Renda
13.2.2017
Dobrý den, jak je to prosím s Pavlíkem. Bude na Teplice fit?
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, věříme v to, ale zatím to nelze se stoprocentní jistotou říci. Uvidíme, jak se jeho stav bude zlepšovat.
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, věříme v to, ale zatím to nelze se stoprocentní jistotou říci. Uvidíme, jak se jeho stav bude zlepšovat.
Honza
12.2.2017
Dobrý den, jak probíhá jednání se sponzorem? Bude už v Teplicích má dresech?
Odpověď:
Dobrý den, v takto krátkém horizontu jednání nejspíše nedospějí do finiše.
Odpověď:
Dobrý den, v takto krátkém horizontu jednání nejspíše nedospějí do finiše.
Stanislav Podaný (stanislavpodany@gmail.com)
11.2.2017
Dobrý den, co je se Štohanzlem?
Odpověď:
Dobrý den, během soustředění měl několik dní individuální tréninkový režim, v závěru už ale zase trénoval normálně. V generálce byl připraven naskočit na závěrečné minuty, ale střídání už neproběhlo, sudí zápas ukončil.
Odpověď:
Dobrý den, během soustředění měl několik dní individuální tréninkový režim, v závěru už ale zase trénoval normálně. V generálce byl připraven naskočit na závěrečné minuty, ale střídání už neproběhlo, sudí zápas ukončil.
Honza
7.2.2017
Dobrý den, zdravím do Turecka. Je možné dát na web nějaké mimotréninkové fotky? Z hotelových pokojů, ze snídaně a podobně...Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, určitě ano, pravděpodobně k tomu dojde zítra, kdy je trochu volnější program:-)
Odpověď:
Dobrý den, určitě ano, pravděpodobně k tomu dojde zítra, kdy je trochu volnější program:-)
Toby
2.2.2017
Dobrý den, proč se neodpovídá na všechny dotazy?
Odpověď:
Dobrý den, na jaký dotaz konkrétně nebylo zodpovězeno? Stát se to samozřejmě může, ale snažíme se odpovídat na všechny slušné a relevantní dotazy.
Odpověď:
Dobrý den, na jaký dotaz konkrétně nebylo zodpovězeno? Stát se to samozřejmě může, ale snažíme se odpovídat na všechny slušné a relevantní dotazy.
Stanislav Podaný (stanislavpodany@gmail.com)
2.2.2017
Dobrý den, jak je to v současnosti s generálním partnerem? Flatstore očividně zmizel z dresů i oficiálních stránek..Díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, je tomu opravdu tak, smlouva se společností Flatstore s koncem roku 2016 vypršela. Nový generální partner je aktuálně v jednání.
Odpověď:
Dobrý den, je tomu opravdu tak, smlouva se společností Flatstore s koncem roku 2016 vypršela. Nový generální partner je aktuálně v jednání.
Honza (giani04@seznam.cz)
30.1.2017
Dobrý den, jak funguje fanshop? Před týdnem jsem platil objednávku, ale zatím mě nic nepřišlo
Odpověď:
Dobrý den, Fanshop je v normálním provozu. Pokud by zásilka nedorazila, dejte vědět na mail martin.lisal@fczbrno.cz (případně i s podrobnostmi), prověříme to.
Odpověď:
Dobrý den, Fanshop je v normálním provozu. Pokud by zásilka nedorazila, dejte vědět na mail martin.lisal@fczbrno.cz (případně i s podrobnostmi), prověříme to.