dobrý den, dokdy bude mít vedení klubu trpělivost s panem H.?
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, trenér Habanec k dnešnímu dni ve funkci skončil.
Ptejte se
Formulář dotazu
Danda (janvese@seznam.cz)
20.8.2017
mistu
10.8.2017
Dobrý den, jak je na tom po zdravotní stránce Jablonský a Šural? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, aktuální info k marodce zazní na předzápasové tiskovce, která je tentokrát v pátek.
Odpověď:
Dobrý den, aktuální info k marodce zazní na předzápasové tiskovce, která je tentokrát v pátek.
tomas
10.8.2017
Prosím, odstraňte ten vyskakovací okénko s nápisem ”Podpořte nás svými běžnými nákupy”. Chápu proč to tam je, ale objeví se to při každém kliknutí a je to docela rušivé. Nešlo by to vymyslet trochu jinak? Díky
Odpověď:
Dobrý den, už je to v řešení. Máte pravdu, že je to opravdu rušivé.
Odpověď:
Dobrý den, už je to v řešení. Máte pravdu, že je to opravdu rušivé.
Vaněk (vanpetr@seznam.cz)
4.8.2017
Zakoupeni parkovací karta na parkovišti před stadecem. Kde se dá koupit a kolik stojí?
Dik
Odpověď:
Dobrý den, parkovací kartu k prodeji nenabízíme, kapacita parkoviště nám to ani neumožňuje. Parkoviště je určeno výhradně pro partnery
Dik
Odpověď:
Dobrý den, parkovací kartu k prodeji nenabízíme, kapacita parkoviště nám to ani neumožňuje. Parkoviště je určeno výhradně pro partnery
Luboš Dobrovolný (lubosdobras@seznam.cz)
4.8.2017
Dobrý den,
děkuji za vyčerpávající odpověď a za radu,jak postupovat v pokusu o doplnění výsledku.
S pozdravem ” AŤ ŽIJE ZBROJOVKA ”
KOŽAK
Odpověď:
Dobrý den, není zač, už by to mělo být v pořádku.
děkuji za vyčerpávající odpověď a za radu,jak postupovat v pokusu o doplnění výsledku.
S pozdravem ” AŤ ŽIJE ZBROJOVKA ”
KOŽAK
Odpověď:
Dobrý den, není zač, už by to mělo být v pořádku.
Honza
3.8.2017
Kdy budou ve fanshopu nové dresy a další novinky?
Odpověď:
Nové dresy a další produkty z nové kolekce Nike už jsou ve Fanshopu k dispozici, co nejdříve bude aktualizována i nabídka eshopu.
Odpověď:
Nové dresy a další produkty z nové kolekce Nike už jsou ve Fanshopu k dispozici, co nejdříve bude aktualizována i nabídka eshopu.
Luboš Dobrovolný (lubosdobras@seznam.cz)
2.8.2017
Dobrý den,
v Tipovačce jsem natipoval výsledky zápasu,objevilo se TIP ULOŽEN,ale tip se nebjevil.V neděli po sobotních zápasech jsem si chtěl zkontrolovat výsledky,ale výsledky tam nebyly,jen se objevily samé nuly a tři neodehrané zápasy,tak jsem je natipoval,bylo vše v pořádku.já bych v těch pěti zápasech získal 11 bodu,tak mám body pouze ze tří nedělních zápasu.Prosím o vysvětlení,čím se to stalo a jestli mi mužete těch 11 bodu připočítat,jestli né,svět se nezboří,budu tipovat dál.Děkuji za odpověď.
S pozdravem ZBROJOVKA DO TOHO
LUBOŠ DOBROVOLNÝ -KOŽAK
Odpověď:
Dobrý den, ano, tipovačka nějakou dobu zlobila a tipy se neukládaly. Chyba byla odstraněna a už by se neměla opakovat. Pamatujete si své tipy? pokud ano, pošlete je na mail martin.lisal@fczbrno.cz a my je ručně doplníme, tím pádem se vám body přičtou. Zkusíme to tedy nějak zařídit:-)
v Tipovačce jsem natipoval výsledky zápasu,objevilo se TIP ULOŽEN,ale tip se nebjevil.V neděli po sobotních zápasech jsem si chtěl zkontrolovat výsledky,ale výsledky tam nebyly,jen se objevily samé nuly a tři neodehrané zápasy,tak jsem je natipoval,bylo vše v pořádku.já bych v těch pěti zápasech získal 11 bodu,tak mám body pouze ze tří nedělních zápasu.Prosím o vysvětlení,čím se to stalo a jestli mi mužete těch 11 bodu připočítat,jestli né,svět se nezboří,budu tipovat dál.Děkuji za odpověď.
S pozdravem ZBROJOVKA DO TOHO
LUBOŠ DOBROVOLNÝ -KOŽAK
Odpověď:
Dobrý den, ano, tipovačka nějakou dobu zlobila a tipy se neukládaly. Chyba byla odstraněna a už by se neměla opakovat. Pamatujete si své tipy? pokud ano, pošlete je na mail martin.lisal@fczbrno.cz a my je ručně doplníme, tím pádem se vám body přičtou. Zkusíme to tedy nějak zařídit:-)
Josef
2.8.2017
Dobrý den, můžem se těšit na špinavé sedačky a následně ruce i v příštím domácím zápase? Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den, snad ne. S úklidovou firmou, která měla přípravu tribun na starosti, jsme ukončili spolupráci a věříme, že k něčemu podobnému už nedojde. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti
Odpověď:
Dobrý den, snad ne. S úklidovou firmou, která měla přípravu tribun na starosti, jsme ukončili spolupráci a věříme, že k něčemu podobnému už nedojde. Ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti
Stanley
2.8.2017
Dobrý den, psal jsem maila ohledně zakoupení permic paní Mrlíkové, ale nikdo neodpovídá..
Odpověď:
Dobrý den, paní Mrlíková je do konce týdne na dovolené. Ozve se vám v pondělí. Pokud je to příliš pozdě, napište na mail klub@fczbrno.cz a domluvíme se dál.
Odpověď:
Dobrý den, paní Mrlíková je do konce týdne na dovolené. Ozve se vám v pondělí. Pokud je to příliš pozdě, napište na mail klub@fczbrno.cz a domluvíme se dál.
Evžen Herman (evzen.herman@seznam.cz)
1.8.2017
Dobrý den.Postrádám jakoukoliv zmínku o zdravotním stavu hráčů,o kterých se mluvilo jako o zraněných z prvního zápasu.Šural,Jablonský,Vraštil.Děkuji.
Odpověď:
Dobrý den, info o marodech zveřejníme buď v samostatném článku, nebo jako součást klasického předzápasového servisu.
Odpověď:
Dobrý den, info o marodech zveřejníme buď v samostatném článku, nebo jako součást klasického předzápasového servisu.