Dobry den, muzu v predprodeji na internetu koupit listky VIP rodina? Dale by me zajimalo, jake je v tomto sektoru vyuziti pro deti? Muzu jim vzit vlastni piti, pote co tu ctu s obcerstvenim?
Odpověď:
Lístky VIP rodina bohužel přes internet koupit nejde. Od příštího domácího utkání by však měly být vyhrazeny některé pokladny vybraným sektorům, mezi nimiž je i VIP rodina. Pokud jde o vlastní pití, musíme respektovat nařízení FAČR, podle něhož je zakázáno vnášení PET lahví, skleněné lahve pak zakazuje provozní řád stadionu.
Ptejte se
Formulář dotazu
Zdenek (zdenek.adamek@100mega.cz)
7.8.2012
Roman
6.8.2012
Dobrý den, nešlo by něco udělat s umístěním reproduktorů, respektive jejich odstranění? Nechci si stěžovat, že jsem díky zmíněným reproduktorům neviděl na pokutové území, ale více mě ”dožralo” to, že reproduktor, přes který jsem neviděl, ani nefungoval...seděl jsem na tribuně K ve spodní části sektoru. Myslím si, že toto vadí vícero lidem a je to jeden z důvodů, zda se příště vrátit na Srbskou, či ne.
Odpověď:
Odstraňovat reproduktory nebudeme, ale zajistíme jejich funkčnost. Děkujeme za upozornění!
Odpověď:
Odstraňovat reproduktory nebudeme, ale zajistíme jejich funkčnost. Děkujeme za upozornění!
Miloš (he.mi88@seznam.cz)
6.8.2012
Budu reagovat na vaši odpověď Tomášovi. Zřejmě měl na mysli hlavně situaci na nekryté části tribun. Tam je počet stánků, ve srovnání s počtem fanoušků, hodně malý, ale hlavně by to chtělo apelovat na provozovatele stánků, aby jak se říká lidově ”hejbli zadkem” a nedělali s tím pivem blbosti. Když před zápasem vidíte mladý fousky, jak kutálí sud po cestě a pak se vám obsluha výčepu vymlouvá, že to pění, tak to je na facku. Minulý rok roznášela děvčata piva přímo na tribunách.
Odpověď:
S provozovatelem občerstvení intenzivně jednáme o nápravě, což se týká samozřejmě i personálu. Pokud jde o roznášku na tribunách, tak ta zřejmě ani nemohla fungovat, když se na stáncích vůbec nestíhalo točit pivo ani pro lidi ve frontě.
Odpověď:
S provozovatelem občerstvení intenzivně jednáme o nápravě, což se týká samozřejmě i personálu. Pokud jde o roznášku na tribunách, tak ta zřejmě ani nemohla fungovat, když se na stáncích vůbec nestíhalo točit pivo ani pro lidi ve frontě.
Kateřina (kmedu@centrum.cz)
6.8.2012
Dobrý den, ještě bych se ráda zeptala, jak máte zajištěny zdravotnické služby pro diváky, pokud by tam některý z diváků v tom (jak značně eufemisticky říkáte) žíznivém počasí zkolaboval z vedra a dehydratace, což by se podle mě mohlo velice lehce stát, protože v tomhle vedru na chcípnutí není občerstvení otázka toho, že se rozmazlení diváci chtějí jen ožrat, místo aby neotravovali s blbostma, seděli na zadku a jen fandili, ale je to prakticky nezbytnost, která ovšem není vpodstatě zajištěná. Děkuji.
Odpověď:
Na každém ligovém utkání jsou přítomni zdravotníci v čele s lékařem. Nemohou být ovšem samozřejmě v každém sektoru. Při sportovních utkáních je běžné, že v případě nějakého problému diváci z inkriminovaného sektoru upozorní nejbližšího pořadatele.
Odpověď:
Na každém ligovém utkání jsou přítomni zdravotníci v čele s lékařem. Nemohou být ovšem samozřejmě v každém sektoru. Při sportovních utkáních je běžné, že v případě nějakého problému diváci z inkriminovaného sektoru upozorní nejbližšího pořadatele.
zbrojovak5
6.8.2012
Dobrý den, nový web je solidní, jenom mi tady chybí dvě věci z předchozí verze stránek.
1) Fórum rozdělené do podsekcí, tak, jak to vždycky bylo - je to opravdu přehlednější.
2) Hlasování o hráče zápasu - všimnul jsem si zatím prázdné sekce Hráč měsíce, nicméně uvítal bych menší anketu po každém zápase.
Odpověď:
Dobrý den,
jak jsme již uvedli v úvodním uvítacím článku po spuštění webu, diskuzní fórum je bez vlákem, neboť nyní odpadla nutnost proklikávat jednotlivé podsekce. Vše je na jednom místě tak, jak to jde za sebou. Na diskuzní fórum sice máme nějaké negativní reakce, ale přichází i spousta pozitivních, což nás utvrzuje v tom, že rozhodnutí o zavedení jednovláknového fóra bylo dobré. Možná to chce jen trochu času zvyknout si na novinku.
Co se týká ankety Hráč měsíce, jak již název napovídá, půjde o hlasování fanoušků o nejlepšího hráče měsíce. Poprvé bude spuštěno po odehrání posledního soutěžního duelu v srpnu. Za červenec se nehlasovalo, neboť v něm Zbrojovka odehrála pouze jeden zápas. O menších anketkách po každém zápase neuvažujeme. Pokud chcete hlasovat, máte na webu k dispozici tipovací soutěž vždy před ligovým duelem. Děkujeme za pochopení.
1) Fórum rozdělené do podsekcí, tak, jak to vždycky bylo - je to opravdu přehlednější.
2) Hlasování o hráče zápasu - všimnul jsem si zatím prázdné sekce Hráč měsíce, nicméně uvítal bych menší anketu po každém zápase.
Odpověď:
Dobrý den,
jak jsme již uvedli v úvodním uvítacím článku po spuštění webu, diskuzní fórum je bez vlákem, neboť nyní odpadla nutnost proklikávat jednotlivé podsekce. Vše je na jednom místě tak, jak to jde za sebou. Na diskuzní fórum sice máme nějaké negativní reakce, ale přichází i spousta pozitivních, což nás utvrzuje v tom, že rozhodnutí o zavedení jednovláknového fóra bylo dobré. Možná to chce jen trochu času zvyknout si na novinku.
Co se týká ankety Hráč měsíce, jak již název napovídá, půjde o hlasování fanoušků o nejlepšího hráče měsíce. Poprvé bude spuštěno po odehrání posledního soutěžního duelu v srpnu. Za červenec se nehlasovalo, neboť v něm Zbrojovka odehrála pouze jeden zápas. O menších anketkách po každém zápase neuvažujeme. Pokud chcete hlasovat, máte na webu k dispozici tipovací soutěž vždy před ligovým duelem. Děkujeme za pochopení.
zbrojovak5
6.8.2012
Dobrý den,
zajímá mě, jakým způsobem můžu uplatňovat při nákupu vstupenky studentskou slevu? Při zápase s Teplicemi mi slečna na pokladně vydala studentskou vstupenku, aniž bych jí musel předkládat nějaké potvrzení - bude v budoucnu nutné nosit na zápasy dokumenty typu Potvrzení o studiu, studijní průkaz, nebo karty jako ISIC? Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Každý by se měl prokázat nějakým dokladem pro uplatnění slevy. Že nedošlo ke kontrole, to je bohužel osobní selhání slečny na pokladně. Nechci ji omlouvat, ale zřejmě nechtěla ještě více zdržovat, když byly problémy s kolapsem systému prodeje vstupenek.
zajímá mě, jakým způsobem můžu uplatňovat při nákupu vstupenky studentskou slevu? Při zápase s Teplicemi mi slečna na pokladně vydala studentskou vstupenku, aniž bych jí musel předkládat nějaké potvrzení - bude v budoucnu nutné nosit na zápasy dokumenty typu Potvrzení o studiu, studijní průkaz, nebo karty jako ISIC? Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Každý by se měl prokázat nějakým dokladem pro uplatnění slevy. Že nedošlo ke kontrole, to je bohužel osobní selhání slečny na pokladně. Nechci ji omlouvat, ale zřejmě nechtěla ještě více zdržovat, když byly problémy s kolapsem systému prodeje vstupenek.
Lukáš (L000C@seznam.cz)
6.8.2012
Nezlobte se na mě, ale přijde mě, že jste pořád v pohodě... Pivo se řeší snad už od otevření Srbské a za celou tu dobu s tímto problémem nikdo nic neudělal! Nejspíš by to chtělo lepší zařízení, které dovolí těm lidem točit jedno pivo za druhým, ne že za 15 min co jsem stál ve frontě odešel 1 člověk s pivem... Vstupenky se snad vyřeší, protože je šance, že lidi začnou chodit na Zbrojovku, ale po včerejšku jich je hodně naštvaných! Snad jen mohlo být víc lidí, kteří prohlíží fans při vstupu. Stál tam pouze 1 a aby to co nejvíc urychlil tak ta kontrola stejně stála za nic. Díky za odpověď
Odpověď:
"V pohodě" určitě nejsme, problémy s občerstvením nás naopak velice trápí. Věřte, že se intenzivně jedná o možnostech zlepšení. To se samozřejmě týká i dalších nedostatků na stadionu.
Odpověď:
"V pohodě" určitě nejsme, problémy s občerstvením nás naopak velice trápí. Věřte, že se intenzivně jedná o možnostech zlepšení. To se samozřejmě týká i dalších nedostatků na stadionu.
Clairvaux
5.8.2012
Tondo ... Zápas s Teplicemi.
- při příjezdu nahoru na Vodovu byl umístěn zákaz vjezdu a nebylo kde parkovat...nebyl tam žádný pořadatel, nic prostě jen zákaz vjezdu.
- nákup lístků : 2 hodiny před zápasem otevřeno 6 okýnek z toho 5 děvčat se dloube v nose a před jedním je fronta na 25 minut
- Občerstvení 40 metrová fronta kde se čeká hodinu
organizace byla horší jak na druhé lize. Můj dotaz zní je to setrvalý stav nebo se podmínky a ”péče” o diváky zlepší?
Odpověď:
Co se týče parkování na Vodově, tak mám informace, že vše proběhlo v pořádku a lidi tam normálně parkovali. Možná si měl jen smůlu, že právě v ten moment tam pořadatel nebyl. I když samozřejmě by tam měl být pořád, ale neznám podrobnosti tvého konkrétního příkladu. O občerstvení a lístcích jsme už psali. Fanouškům se omlouváme a problémy intenzivně řešíme, aby se to příště už neopakovalo.
- při příjezdu nahoru na Vodovu byl umístěn zákaz vjezdu a nebylo kde parkovat...nebyl tam žádný pořadatel, nic prostě jen zákaz vjezdu.
- nákup lístků : 2 hodiny před zápasem otevřeno 6 okýnek z toho 5 děvčat se dloube v nose a před jedním je fronta na 25 minut
- Občerstvení 40 metrová fronta kde se čeká hodinu
organizace byla horší jak na druhé lize. Můj dotaz zní je to setrvalý stav nebo se podmínky a ”péče” o diváky zlepší?
Odpověď:
Co se týče parkování na Vodově, tak mám informace, že vše proběhlo v pořádku a lidi tam normálně parkovali. Možná si měl jen smůlu, že právě v ten moment tam pořadatel nebyl. I když samozřejmě by tam měl být pořád, ale neznám podrobnosti tvého konkrétního příkladu. O občerstvení a lístcích jsme už psali. Fanouškům se omlouváme a problémy intenzivně řešíme, aby se to příště už neopakovalo.
Tomáš (cejtomas@gmail.com)
5.8.2012
Po delší době jsem dnes opět zavítal na fotbal. Boj o fanoušky? To chcete aby ti lidi chodili pravidelně? Myslím, že dnes zavítalo tolik lidí na fotbal, že kdyby jste udělali maximum pro to, aby přišli znova, byla by Zbrojovka na nejlepší cestě obnovit fan základnu i přes negativa Srbské. Když jsem si přečetl o tom, že se klub snaží a získal další parkovací místa, věřil jsem i v další pozitivní změny od mé poslední návštěvy. Ale bohužel se kromě parkování nezměnilo nic! Dva nebo tři stánky pro 5000 lidí, fronta na pivo 30 minut a vrcholem všeho bylo, když jsem se i s colou (piva bych se opravdu do poločasu nedočkal) dopracoval ke svému místu a zjistil, že dle pořadatelů nebylo možné koupit u stadionu vstupenku na konkrétní místo a tak si každý má sednout kde je libo. To je potom ten předprodej přes ticketportal výsměch. A dovedete si představit, jak vypadala situace, kdy desítky majitelů permanentek a lístků z předprodeje hledali pořadatele, aby si mohli sednout na svá místa. Nezlobte se na mě, ale pokud mám lístek na řadu a místo, počítám s tím, že můžu přijít minutu před výkopem, což bych nepřišel, kdyby nebyla tak kritická situace s občerstvením, jaká byla. Takže jsem vyzval lidi sedící na našich místech, aby je uvolnili, potom co to odmítli, jsem skončil v 8 řadě, místo výhledu z 16 řady, které jsem si zaplatil. O tom, že naše šestičlenná skupinka se po frontách u piv už nenašla a tak jsme seděli první poločas na 3 místech. Nezlobte se na mě vážení, ale tímto způsobem si fandy nezískáte.
A budu hodně uvažovat o tom, zda li příště přijdu. Fotbal pěknej, ale nejsem si jist, jestli to převáží všechna negativa.
Odpověď:
Za problémy s lístky se velice omlouváme. Bohužel došlo ke kolapsu nového systému ticketingu, přestože jsme jej celý týden intenzivně testovali a nic nenaznačovalo, že by měly nastat nějaké potíže. Chyba je na straně dodavatele a už bezprostředně po zápase se začala řešit náprava. Co se týče občerstvení, tak Vás musím opravit. Stánků bylo otevřeno celkem devět a o moc víc jich ani není možné na stadionu v Srbské umístit. Při vyšší návštěvě a "žíznivém počasí" se musí s frontami počítat, i když s Vámi souhlasím v tom, že fronty byly až příliš velké. I tady budeme hledat řešení a zlepšení s poskytovatelem občerstvení. Samozřejmě chceme, aby diváci chodili nadále v hojném počtu a uděláme maximum pro to, abychom jim pobyt na stadionu co nejvíce zpříjemnili.
A budu hodně uvažovat o tom, zda li příště přijdu. Fotbal pěknej, ale nejsem si jist, jestli to převáží všechna negativa.
Odpověď:
Za problémy s lístky se velice omlouváme. Bohužel došlo ke kolapsu nového systému ticketingu, přestože jsme jej celý týden intenzivně testovali a nic nenaznačovalo, že by měly nastat nějaké potíže. Chyba je na straně dodavatele a už bezprostředně po zápase se začala řešit náprava. Co se týče občerstvení, tak Vás musím opravit. Stánků bylo otevřeno celkem devět a o moc víc jich ani není možné na stadionu v Srbské umístit. Při vyšší návštěvě a "žíznivém počasí" se musí s frontami počítat, i když s Vámi souhlasím v tom, že fronty byly až příliš velké. I tady budeme hledat řešení a zlepšení s poskytovatelem občerstvení. Samozřejmě chceme, aby diváci chodili nadále v hojném počtu a uděláme maximum pro to, abychom jim pobyt na stadionu co nejvíce zpříjemnili.
Evča
5.8.2012
Dobrý den, letos tak nějak začínám koukat na fotbal takže toho moc ještě nevím ale dá se někde koukat na online videa kazdeho zapasu? nebo to je jen pres onlajny.cz, Děkuji Evča
Odpověď:
Dobrý den,
video stream jede na sazkatip.cz, textové přenosy na onlajny.com.
Odpověď:
Dobrý den,
video stream jede na sazkatip.cz, textové přenosy na onlajny.com.