Dobrý den
neslyšel jsem včera při té bouřce výherní čísla programů budou někde zveřejněný,díky
Odpověď:
Dobrý den, vyžádal jsem si je od klubu, jakmile mi dojdou, hodím je do aktualit.
Ptejte se
Formulář dotazu
David (dave.navrc@seznam.cz)
5.8.2013
Tatár
5.8.2013
Dobrý den, mohli by ty děvušky co prodávají Programy tam být už od doby kdy jsou otevřené brány?? Díky nim nemám program =)
Odpověď:
Dobrý den, zkuste napsat na klub, zda jim nějaký ještě nezbyl. Váš názor přeposílám na příslušné místo:-)
Odpověď:
Dobrý den, zkuste napsat na klub, zda jim nějaký ještě nezbyl. Váš názor přeposílám na příslušné místo:-)
ajetak (radomuradovi@ntlworld.com)
4.8.2013
Chcu se zeptat. treba tady v clanku se obevi zacatek rozhovoru s nekym a cele rozhovor pak v programu. Ale ja nemam moznost se na zapasy dostat a kopit si program a treba by me ty rozhovory a clanky taky zajimaly. nedalo by se udelat ze by treba zapasovy programy byly po tednu stahnutelny jako pdf., nebo aspon clanky v nem a rozhovory? Diky
Odpověď:
Dobrý den, v tomto případě (rozhovor s náměstkyní primátora) to probereme, věřím, že by to možné bylo. Jinak jsme k tomuto modelu doposud příliš často nesahali.
Odpověď:
Dobrý den, v tomto případě (rozhovor s náměstkyní primátora) to probereme, věřím, že by to možné bylo. Jinak jsme k tomuto modelu doposud příliš často nesahali.
Mates
2.8.2013
Zdravím,
chci se zeptat, zda-li budou místa, která mají zakoupeny permanentkáři, nějakým způsobem označena? Loni tomu tak bylo.
Díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, dle mých informací by tomu tak mělo být, ověřím.
chci se zeptat, zda-li budou místa, která mají zakoupeny permanentkáři, nějakým způsobem označena? Loni tomu tak bylo.
Díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, dle mých informací by tomu tak mělo být, ověřím.
Pavel (p.nygryn@centrum.cz)
1.8.2013
Dobrý den, chci se zeptat, jestli a popřípadě kdy jsou otevřeny pokladny v sobotu na předprodej na nedělní zápas se Spartou. Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, ano, viz článek o prodeji vstupenek a opatření pro duel se Spartou. Hlavní kasa bude otevřena v deset hodin, další pak ve čtyři (čili standardně dvě hodiny před zápasem).
Odpověď:
Dobrý den, ano, viz článek o prodeji vstupenek a opatření pro duel se Spartou. Hlavní kasa bude otevřena v deset hodin, další pak ve čtyři (čili standardně dvě hodiny před zápasem).
Tomáš (hangar.thc@seznam.cz)
30.7.2013
dobrý den, chci se zeptat, proč nejde přes ticketportal koupit studentké vstupenky. Dost by nám to pomohlo. Loni to na podzim to ještě šlo, na jaře a i teď už ne. Na ticketportálu mi řekli, že je chyba na straně klubu, tak jak to tedy je. Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, napište na mail huskova@fczbrno.cz, tam by vám měli poradit.
Odpověď:
Dobrý den, napište na mail huskova@fczbrno.cz, tam by vám měli poradit.
Tatár (tatar@centrum.cz)
30.7.2013
Dobrý den vím že to patří asi na dotazy k vedení ale věřím že s tím dokážete něco udělat i vy. Je možné aby byla točená malinovka studená i v druhém poločase? děkuji =)
Odpověď:
Dobrý den, firma, která má občerstvení na starosti, o problému ví. Tak věřme a doufejme, že jej vyřeší:-)
Odpověď:
Dobrý den, firma, která má občerstvení na starosti, o problému ví. Tak věřme a doufejme, že jej vyřeší:-)
Marek
29.7.2013
Dobrý den,
nevím jestli se mi to zdá, ale v sekci dotazi na vedení, se odpovídá tak na každý 10tý dotaz a to pouze na ty řekněme hodně obecné jako je otevírací doba atd.
Např. poslední dotaz, proš odešel Lubomír Maršálek žádná reakce, přitom dnes někdo odpovídal, kdy bude otevřená pokladna. Kamarádi co také psaly do této sekdce mají stejnou zkušenost.
Můžete tedy prosím objasnit proč vedení na 90% dotazů neodpovídá.
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, naší snahou je, aby se odpovídalo pokud možno na všechny otázky, a v současné době tak řešíme, jak onu sekci učinit pružnější, aby plnila svou funkci.
nevím jestli se mi to zdá, ale v sekci dotazi na vedení, se odpovídá tak na každý 10tý dotaz a to pouze na ty řekněme hodně obecné jako je otevírací doba atd.
Např. poslední dotaz, proš odešel Lubomír Maršálek žádná reakce, přitom dnes někdo odpovídal, kdy bude otevřená pokladna. Kamarádi co také psaly do této sekdce mají stejnou zkušenost.
Můžete tedy prosím objasnit proč vedení na 90% dotazů neodpovídá.
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, naší snahou je, aby se odpovídalo pokud možno na všechny otázky, a v současné době tak řešíme, jak onu sekci učinit pružnější, aby plnila svou funkci.
Tatár (tatar@centrum.cz)
29.7.2013
Děkujeme že po roce fungování webu byl do hlavní lišty přidán Doležal a konečně tam máme profesionálně dokonce až 4 hráče =) ...
Odpověď:
Bylo jich vybráno více, měli by se co nejdříve objevit další, fotky už jsme odeslali k příslušným úpravám. Původní myšlenka byla taková, že na liště bude hráčů jen několik, vesměs z řad opor a zkušenějších hráčů.
Odpověď:
Bylo jich vybráno více, měli by se co nejdříve objevit další, fotky už jsme odeslali k příslušným úpravám. Původní myšlenka byla taková, že na liště bude hráčů jen několik, vesměs z řad opor a zkušenějších hráčů.
rasputin (samuel.fisherer@seznam.cz)
27.7.2013
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat zda se k uplatnění studentské slevy musím prokázat pouze potvrzením o studiu nebo stačí studentský průkaz nebo žákovská knížka
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, nemusí být nutně potvrzení, stačí klidně i studentská šalinkarta nebo nějaký podobný doklad.
Chtěl bych se zeptat zda se k uplatnění studentské slevy musím prokázat pouze potvrzením o studiu nebo stačí studentský průkaz nebo žákovská knížka
Děkuji
Odpověď:
Dobrý den, nemusí být nutně potvrzení, stačí klidně i studentská šalinkarta nebo nějaký podobný doklad.